Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:07

jag lever

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har haft härliga dagar men väldigt jobbiga. nu är de dubbla skiften över och jag får lite välbehövlig vila. jag har tyckt om att jobba på kappahl och i kyrkan. det är två helt olika jobb där man möter massa olika människor vilket jag gillar. på kappahl har det varit helt otroligt mycke folk och alla är så positiva å glada över den nya affären.

helgen i kyrkan har oxå varit härlig. vi har haft en möteshelg med båda våra församlingar och vi har haft Mats Backholm här som talar. en väldigt bra man som är spännande att lyssna på. igår var det jag som ledde mötet och jag tycker nog att det gick över förväntan. senare åkte jag och lovisa å fredrik iväg till bollnäs där det var praise explosion och efteråt häng i det nyöppnade nattcaféet på kyrkan. mycket trevligt initiativ det ska jag nog engagera mig i när jag har mer fritid i vår. träffade härliga människor som jag uppskattar mycket. ungdomarna som hänger i kyrkan är verkligen bra folk. imorrn ska jag äta middag med min kära vän john, han uppskattar jag enormt. vi pratade inte så värst djupt igår eftersom vi ska ta det imorrn. då blir det snack om livet och massa tankar. längtar.

0 kommentarer:

Subscribe