Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:26

träningssugen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

den senaste veckan har jag varit så sjukt träningssugen. det är ju riktigt bra men väldigt ovant för det är inte ofta det händer. jag är sugen på att bli starkare å få bättre kondition, jag ska bli grym på handbollen. tyvärr så hänger inte riktigt kroppen med, det gör ont lite här och där. mitt stukade finger gör sig påmint hela tiden och svullnaden vägrar gå ner, jag har fått ont i ena knät, benhinnorna har börjat värka och min hals är kass som vanligt och jag hoppas operationen blir av snart. men jag vill träna! jag kör så länge inte smärtorna känns outhärdliga, det ska kännas att man lever:)

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Tjenare Emma,
gå till min blogg så har jag förklarat där hur du ska göra med det här med benhinnorna - tips från syrrisen.....hoppas du förstår min förklaring

Subscribe