Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:16

spännande dag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har varit seg på att blogga de senaste dagarna, för er som läser min blogg kanske har sett att det varit nåt fel. tur att ja har syrrans gubbe, så magnus fixade det. tack!

idag har jag varit borta hela dan, varit på bönedag i hudik. de dagarna är alltid bra! jag var där och sänkte medelåldern lite, den var kanske 60 år. men det är kul oxå, alla bara tittar och ler. de uppskattar att det är nån yngre där... jag inledde förmiddagen att nästan sitta längst fram men efter lunch kände jag paltkoman smyga sig på. längst ner i kyrksalen stod tre fåtöljer, pax en till mig! det var helt underbart! jag försökte vara koncentrerad fast jag var trött och satt nersjunken i fåtöljen.

när jag kom hem till alfta var det dax för styrelsemöte på kyrkan. vi håller ju på med ett samgående mellan pingst och mission. det var mitt första styrelsemöte och det var väldigt intressant. det är spännande att få vara med i en sån här process, bäst att se det som en erfarenhet för det får man nog bara uppleva en gång i livet och knappt det. processen går framåt men lite för sakta för min smak.

0 kommentarer:

Subscribe