Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:20

massa snö

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

det är ju vackert när man sitter inne men att gå ut är ju inte så kul. det bara vräker ner hela tiden. känner iaf att om den håller sig kvar tills imorrn måste jag ta chansen att gå ut å fota. har ju inte tagit nästan nå bilder med min kamera, glömmer ju hela tiden att jag har den.

sen så bådar ju detta gott tills danne ska komma om två veckor å lära sig åka längdskidor :) det ska bli så spännande. tänk er att se en människa som är 21 år och ska ställa sig på ett par längdskidor för första gången. men han brukar vara grym på det mesta så det är nog ingen fara. för min del var det flera år sedan sist så jag kanske är sämre :) aja skoj ska det iaf bli!

1 kommentarer:

Charlotta sa...

Lyckost! Jag vill oxå ha snö!!

Subscribe