Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:52

knas överallt

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag skyndar mig skriva ett inlägg för min dator har ballat ur och fungerar bara ibland. jag tror att jag har fått virus för det kommer upp massa konstiga rutor med text hela tiden. så ursäkta att jag är dålig på att uppdatera bloggen men först måste nog datorn uppdateras.

inatt har jag haft magsjuka tror jag, jag har för mig att det brukar hålla i sig ett tag men mitt varade inatt bara.. men det räcker nog för uscha vad illa jag mådde. trodde jag skulle svimma för att jag mådde så illa å eftersom all näring försvinner ur kroppen så är det väl inte så konstigt.

1 kommentarer:

Anna sa...

Ditt illamående gick iaf över på en natt. Själv har mitt illamående snart hållit i sig i 3 veckor, och det lär ju ska hålla på i ganska många veckor till..
Just för tillfället så kräks jag två gånger om dagen. Skulle kunna kräkas mer, men jag sväljer och biter ihop för jag orkar inte ligga med huvet i toaletten hela dagarna.

Subscribe