Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:56

mycket att se fram emot

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

sitter på kontoret i kyrkan nu så jag kan få surfa lite eftersom min dator hemma bara är dum i huvet (om nu en dator kan vara dum i huvet)


de närmsta veckorna finns flera saker att se fram emot.
nästa vecka kommer daniel å ska umgås med mig i flera dagar, det är då vi ska åka lite längdskidor.
sen så börjar ju melodifestivalen nästa lördag, funderar på att ha värsta melodifestivalmyset hemma hos mig så planera för det mina vänner!
veckan efter det ska jag å ungdomarna dra iväg på äventyrsbad i Borlänge, detta kommer ske på alla hjärtans dag vilket känns väldigt skönt för jag brukar tycka att just den dagen kan vara jobbigt.
å sen kommer det stora som jag känner lite hatkärlek inför, det blir nämligen sportlovsläger i lofsdalen. kul kan man tänka men problemet är att jag aldrig åkt slalom så jag är toknervös.
men inför det här har jag bestämt mig för att jag ska få åka till gävle å shoppa nya snygga vinterkläder, för kan man inte åka snyggt i backen så får man satsa på att ha en snygg outfit!


0 kommentarer:

Subscribe