Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:35

den första kärleken

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har sjungit den låten en gång och det var på nyhem, jag blev helt fast och har inte hittat den sen dess. går ungefär såhär, jag reserverar mig för fel.

Gud tänd din eld i mig på nytt mer än nånsin förut
ta mig tillbaka igen till den första kärleken

Gud jag vill leva nära dig här är platsen för mig
ta mig tillbaka igen till den första kärleken

otroligt vacker sång och precis som jag känner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Du, jag och min syster fastnade också för den på Nyhem och har inte hört av den sedan dess. Smile. Så om du hör något från den så kan du ju skriva en rad någon stans...
Mia

Caroline sa...

Hejsan!!!
det är en fantastisk tjej som heter Carolina Utbult som har skrivit den. Vad jag vet, så finns den tyvärr inte inspelad, men jag har noterna, så vill du ha dem, så maila...
caroline@alive.nu
Ha det så bra!!

Subscribe