Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:58

barn på väg

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag har inte vågat släppa den nyheten här på bloggen eftersom jag varit så nervös att det inte skulle vara nån bebis. men min syster är med barn! jag ska äntligen få bli moster, världens bästa förövrigt. i måndags var jag med anna till sjukhuset där hon skulle göra ett ultraljud och hon fick se det lilla hjärtat slå.

nu känns det som jag är skengravid oxå, anna skriver på sin blogg om hur hon mår under graviditeten. det är läskigt att det stämmer så väl med våra symptom. hon har ont i kroppen å hon kräks, vi fick feber samtidigt.. jag kan lova att jag inte är gravid för det finns noll möjlighet. jag hoppas verkligen inte jag kommer må dåligt i 9 månader, jag måste gå till en doktor för jag kan bli frisk från det här!

god natt

2 kommentarer:

Charlotta sa...

Ååh, vad roligt! Grattis! :)
Moster är det bästa man kan va. Man är populär o rolig att leka med. Men sen kan man lämna tillbaka dem när de blir jobbiga eller man tröttnat :P

evelinfre sa...

Oo vad trevligt! Alltid så kul när man får tillskott i familjen, Du kommer bli en super bra moster!

Subscribe