Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:54

inte så synd om mig längre

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

igår trodde jag aldrig jag skulle bli frisk, kände mig så dålig så det kändes som jag skulle ligga i sängen flera dagar. men halleluja idag mår jag hyfsat bra.. har legat hela den här dagen oxå men imorrn är det full fart igen! full fart mot helgen, för den här helgen ser jag verkligen fram emot.

har precis lagat mat nu, det händer ju inte varje dag så jag är stolt när jag gör det. jag försöker ibland men det blir aldrig nå gott. men idag måste jag säga att jag lyckades! gjorde egna biffar, känns ju som nåt typiskt jag skulle misslyckas med men icke :)

sen så vill jag visa min fina lampa så jag köpte den dagen pappa å jag var till hudik. vi svängde in på en möbelaffär som jag inte ens visste existerade i bollnäs. där fyndade jag denna fina röda lampa för endast 89 kr.


0 kommentarer:

Subscribe