Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:54

stackars lilla mig

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

passar på att skriva när jag sitter upp efter att ha tagit en panodil. för idag är jag däckad! började igår kväll, fick så fruktansvärt ont i kroppen. när jag la mig under täcket så gjorde det ont mot huden. som om det inte var nog med det vaknade jag och hade fruktansvärt ont i magen. så en stund i natt låg jag med täcket på golvet i badrummet, sen var det bara upp när "värkarna" kom. och även denna gång gjorde det så onte så jag kräktes.

vid sju var det dax att vakna igen, denna gång av att jag höll på att frysa ihjäl. senare kom mormor med blåbärssoppa, juice och bananer. dessutom diskade hon åt mig, lite pinsamt men jag släppte stoltheten å tyckte att det var skönt.

nu har mamma varit här en stund, oj vad man behöver mamma som tycker som om en.

nä idag är det illa med mig!

1 kommentarer:

Anna sa...

Stackars emma. jag är oxå sjuk idag. har feber. men du verkar ha det lite värre ändå. jag har så pass lite feber att jag kan sova emellanåt. men tillräckligt mycket för att jag behöver vara hemma, orkar inte vara allert med barnen idag. jag ska på sjukhuset och göra ett ultraljud imorron. hoppa sjag är lite piggare då. känns lite nervöst, tänk om inte hjärtat slår. men vilken lättnad om det gör det =) Krya på dej.

Subscribe