Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:42

på benen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

första dagen ute efter två dygn i lägenheten. det var härligt med lite frisk luft, ser inte fram emot att komma hem å känna lukten i lägenheten. för när man bara varit inne i flera dagar å dessutom varit sjuk i lägenheten så brukar dofterna inte vara så goda. men det var så fruktansvärt kallt idag så jag hade ingen lust att vädra..

nu är jag iaf på kontoret, idag tänkte jag att jag skulle hinna massa saker. hinna det som jag tidigare borde ha gjort de två dagarna jag varit sjuk. men det ska nog gå bra för jag känner mig peppad.

hjälp vilken chock jag fick när jag gick ut idag, det var verkligen svinigt kallt. öronen höll på å ramla av kändes det som och en mössa hade varit på sin plats. men men än så länge lever jag och mina öron synd bara att man vet att det är lika lång väg tillbaka.

0 kommentarer:

Subscribe