Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

uscha vad mycket jag har å göra, å massa nya saker som jag egentligen inte har en aning om hur man gör... hörde en gång en som sa att han levde efter det här:

fake it fake it until you make it

det får jag nog ta fasta på, men tror det ligger något i det. man klarar mer än man tror så man får helt enkelt bara köra på så blir det bra.

det ska jag göra nu, ska iväg å leta tag på en projektor:) hmm hur fungerar en sån?!

aja vi, ungdomarna ska ha hand om mötet imorrn å det ska fixas klart idag...

har tittat på gårdagens idol nu, å jag är fortfarande sådär känslig så jag grät när det kom till Kevin, han är så härlig å så glad. nu är det slut på slöandet med idol, jobb jobb jobb

men jag klagar inte om ni tyckte att ni hörde det, för jag har världens bästa jobb!!

1 kommentarer:

Elnefred sa...

Hej, visst har vi härligt jobb! Har du funderat mer kring nyårsläger i Härnösand? Det vore kul om ni hängde med!
(anmälan och info: www.msv.missionskyrkan.se )

Subscribe