Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag är jag lite seg, hängig igen. tycker inte det var längesen jag skrev att jag var lite sjuk å nu är det dax igen. ont i halsen så ja vet inte vad!! var på apoteket å köpte halstabletter som visst ska vara bra, än så länge ingen skillnad men de var ju god iaf. fick oxå ta mig en titt på den trevliga killen som jobbar där å som jag skrivit om förr för er som följt min blogg ett tag. nja jag hade nog för höga förväntningar efter allt jag hört, han var ju trevlig men inte så man hajar till. men för de som hänger på apoteket ofta är det säkert en stor uppryckning mot de som funnits där förr. så jag förstår nog mormors beundran av den trevliga "apotekskillen"(glömde ju titta vad han heter)

sen så har jag bokat biljetter för nyår, det blir nere i jönköping! jiiiihaaa vad jag längtar, måndag-torsdag så iaf två heldagar där nere. längtar så mycket efter mina vänner där, jag tycker om de så mycket och de tycker om mig:) förr hade jag dåligt självförtroende å fattade inte att folk ville vara med mig å att de verkligen tyckte om mig, men de här människorna tycker om mig det är jag övertygad om.

sen har ju Tage varit hemma, eller Therese som jag borde säga för hon är ju ingen liten pojkflicka längre. hon är en mogen kvinna, enligt sig själv iaf:) hade så roligt när hon var hemma, hon tränade handboll med mig å ja tittade när hon tränade innebandy efteråt. ja hoppade in och spelade 5 min på slutet, sugen på att träna med de faktiskt...aja sen latjade jag å Tage eftersom det var senaste träningstiden så vi släckte å låste hallen efter oss, mmm mysigt!

0 kommentarer:

Subscribe