Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

hade en grym helg, så kul att vi fick ihop en hel buss med ungdomar från edsbyn, alfta, bollnäs. det känns så bra att vi är på gång att få ett riktigt bra samarbete emellan byarna. å blev så glad när en kille sa att de hade pratat lite om det å sa att allt känns så kul. de tycker det är roligt med nya ungdomsledare å de sa att det verkar som att vi klickar så bra mellan oss. det stämmer! jag känner stort stöd av de andra å ser fram emot ett bra samarbete.

killen som sa detta till mig är en sådan som jag sett mycket men aldrig vågat prata med, nu har jag äntligen vågat! han var ju inte alls farlig:)

när jag flyttade hem hit tyckte jag att det var så jobbigt för att jag inte hade några kompisar här å tyckte det skulle vara konstigt att bara gå fram å prata med såna som ja sett mycke förr men aldrig pratat med. men är glad att jag vågade prata med honom, hoppas kanske på att han skulle kunna tänka sig att bli kompis med mig:) det skulle jag tycka var roligt å jag behöver vänner i min egen ålder.... tyvärr så är han lite coolare än mig så vi får väl se om han har lust att va med mig...

men men summan av kardemumman, så grymt kul att prata med nytt folk!

1 kommentarer:

evelinfre sa...

What!? ;) Men Emma DU är ju super cool! Ingen är coolare än du!
Kram

Subscribe