Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

allmän klagan, nu har jag ju nästan bara varit positiv. men det kanske är skönt. men har jag döpt bloggen till allmän klagan stark kärlek måste ja väl göra skäl för namnet.

jag är trött!!! puuh nu klagar ja väl lite iaf:)

jo kom på en sak till, om två veckor var det tänkt att ja skulle åka iväg å börja en kurs, där skulle jag träffa niclas min gamla klasskompis. men den blev framflyttad till i vår istället, så tråkigt. hade sett fram emot att lära mig mer om att jobba som ungdomsledare, sitta i skolbänken igen och att träffa niclas. men men jag får visst vänta...

annars så vill jag säga att livet är spännande, det händer så mycket. jag blir helt förvånad, men i guds värld kan allt hända. å jag vill vara med för det är spännande!

nu blir det cellgrupp sen filmkväll med syrran å magnus å massa chips. sen är ja ledig imorrn, det behövs, nu har det varit full fart hela veckan. sömn tack.

jag brukar klaga på att ja känner mig så gammal men i natt visade jag minsann att lite ungdomstakter sitter i. var vaken till klockan 4, det var längesen sist. trött idag men det var värt varje sekund.

jag är glad när du är glad

0 kommentarer:

Subscribe