Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:44

Viktväktarna vecka 2

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Det här kanske blir väldigt tjatigt i längden men så får det vara. Vecka två med VV har inneburit massa fuskande, jag har varit på 4 kalas/tillställningar. Jag har tillåtit mig att fika ungefär två kakor och en liten tårtbit på varje ställe. Men vet ni vad, det blev minus på vågen iaf. -1kg. Otroligt nöjd! Ikväll åker jag till Östersund så även den här veckan blir svår att hålla maten klockrent, eftersom jag kommer äta skolmat och köpa mat ute så är det svårt att väga maten. Får köra med lite sunt förnuft. Det blir även dåligt med träning, första springturen den här veckan blir först på fredag. Inbillar mig ifs att det kan vara bra, jag har fått världens blåsa som skulle må bra av att torka ur och kroppen mår ganska bra av att vila från träning några dagar. Det får helt enkelt bli ett långpass på fredag.


0 kommentarer:

Subscribe