Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:02

Viktväktarna vecka 1

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Igår var det invägning och vågen visade -1,6 kg efter första veckan med VV. Jag känner mig nöjd att det har gått neråt och motivationen är på topp. Den här veckan kommer jag var överlycklig om det blir ett minus eftersom jag ska iväg och fika massa, en student, två kalas och en konfirmation. Jag hatar att vara den tråkiga gästen som inte fikar så jag kommer äta nåt sött på varje ställe så det är helt förståeligt om vågen inte visar minus. Men jag ska försöka vara stenhård dagarna däremellan.

Igår var jag ute och sprang 7 km. En runda jag har sprungit många gånger. Jag har ett rekord på 39 minuter från ett annat år och årets rekord har varit 45,25 men igår slog jag till med rekord för i år 43,35. Riktigt riktigt nöjd! Det kändes grymt bra. Igår var det dessutom exakt en månad kvar till jag ska springa 2,3 mil i Vansbro.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Bra jobbat med alla delarna. Kommer bli bra det där

Subscribe