Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:07

Idag är det måndag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Veckan har kommit som vi har längtat och fruktat, ett halvmaraton ska avklaras. På torsdag är det dags för oss att använda oss av julklappen som jag gav herr och fru Ahl, en startplats på Vansbro halvmaraton. Jag tycker att min uppladdning har varit bra, kanske hade jag önskat att jag var lite bättre tränad och vägde lite mindre men men man kan inte få allt. Stackars Erik har däremot bara sprungit en gång på 3 veckor eftersom han så lägligt blev sjuk. Men nu är han iaf pigg och ska kunna springa på torsdag när loppet går men det är ju inte så kul att uppladdningen blev så dålig de sista veckorna.

Jag sitter nu och läser på om loppet, tittar på bilder, läser om hur man tar sig till start osv.. Jag blir nervös! På ett ställe stod det om vad det finns för tilltugg på drickastationerna och då  stod det att på de två sista stationerna så tänds grillarna så man kan få korv med bröd om man kommer lite senare. Så idag bestämde jag mig att jag vill inte se några grillar tända, jag vill inte passera "lite senare".

Tittade även på lite bilder på hemsidan och jag hoppas att jag kan tänka bort att det är jobbigt och istället njuta av naturen.




0 kommentarer:

Subscribe