Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:14

Långhelg

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Ååh vad jag uppskattar ledigheten! Jag jobbar fortfarande kvällar så jag är ledig fredagar och vad jag gillar det! Jag bara myser och gör precis ingenting på fredagar. Idag sov jag till 10 och ska snart masa mig iväg till affärn och sedan kommer busungarna Molly och Måns hit. Min syster är superhöggravid och kan föda vilken dag som helst så hon behöver vila lite och då ställer supermoster upp och roar barnen. Jag frågade Molly vad hon ville göra idag, hon fick ju önska precis vad hon ville och ville då skotta snö?! Tyvärr så är det ju väldigt kallt ute men vi får se om vi försöker skyffla lite snö för att glädja barnen :)

I helgen har vi inte mycket inplanerat, umgås med lite vänner och gå på handboll annars så är det lugnt. Jag älskar lugn, vila och mysa, det är min melodi

0 kommentarer:

Subscribe