Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:28

Edinburgh

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Min underbara man gick med på att boka en resa utan att jag hade fått fast jobb. Egentligen var ju fast jobb villkoret för en utlandsresa men jag höll koll på flygpriserna och insåg att de bara steg för varje dag som gick. Vi ville åka någon gång under våren och ju längre man väntar desto dyrare blir det. Nu är jag väldigt glad att vi bokade just den dagen vi bokade för dagen efter hade priset stigit med 1000 kr. Vi ska åka tors-sön och har tänkt att gå inne i Edinburgh torsdag och fredag och sedan åka på någon utflykt på lördagen. Vi vill ju verkligen se det vackra landskapet som sägs vara i Skottland. Den resan vi har tittat på skulle innebära att vi kan få se denna vy som är på fotot ovanför. Ser det inte helt magiskt ut?!

Ååh vad lätt det kommer gå med dessa vintermånader som är kvar när man har något att se fram emot. Jag älskar att resa och hoppas att Erik kommer bli lika hooked som mig, än så länge får jag tjata lite men han följer ju med och tycker det ska bli roligt :)

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Avundsjuk, jag är så avundsjuk...

Å va roligt å åka till Skottland. Åka för att se istället för att pressa i solen - min melodi.... även om jag inte kommer iväg nån gång....

Regnigt har jag uppfattat Skottland men vad gör det med dessa vyer?

Avundsjuk

Em sa...

oh, skottland! Vackert! Va kul har ni nått att se fram emot :)

Subscribe