Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:16

Dagarna som arbetslös

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag ägnar mig åt att jobba när jag är arbetslös :) Jag har haft sån grym tur att jag har fått jobba en hel vecka på Kappahl så jag hinner ju ingenting hemma av det jag hade tänkt men såklart är det mycket bättre att jobba. Nu har jag varit hemma från Edsbyverken i snart 3 veckor så jag hoppas att jag får höra ifrån de snart, jag vill tillbaka!

Jag ser så mycket fram emot helgen som kommer. Eriks hund är skadad (såklart tråkigt för både hund och ägare) så vi ska umgås med varandra hela helgen. Det är liksom svårt att få ihop det hela när vi jobbar helt olika tider och sedan är det jakt som gäller på helgen så jag är så glad att vi ska få en hel helg tillsammans. Då ska vi göra nåt så romantiskt som att byta däck på bilen och städa upp taket vi rev ner i sovrummet :)

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Det kan räcka med att få umgås - göra nåt gemensamt. Jobba tillsammans och vila tillsammans. :)

Subscribe