Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:00

Lyxigt!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Ledig fredag är nästan oförskämt lyxigt men tydligen är man värd det när man jobbar kvällsskift så jag tackar och tar emot. Den här helgen känns som att den kommer bli så bra. Idag ska jag baka för fulla muggar eftersom vi har bjudit in till fika på söndag för att erik fyllt år. Sen ikväll så blir det EM-fotboll i goda vänners lag i vårt hus. Stämmning! Morgondagen är lite sådär halvt planerad men halvt öppen om det skulle dyka upp något. Jag har tänkt köpa planteringsjord och blommor för förra helgen ropade jag in en mycket fin sak på auktion som jag måste plantera i, bild kommer imorrn när det är klart. Sen som sagt så blir det kalasande på söndag. En alldeles lagom planerad helg.

Nu ska jag kliva upp ur sängen för att åka och handla baksaker. tjipptjoopp

1 kommentarer:

maria sa...

http://sverigesradio.se/sida/arkiv.aspx?programid=2071
Kolla Arkivet.

Subscribe