Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:48

Det nya

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Nu tänker jag berätta om en nyhet som inte alls är så nytt, bara nytt för mig. Jag har upptäckt hur kul podcast är. För er som ändå inte vet vad det är så är det typ inspelade radioprogram som man laddar ner. Jag stod och lyssnade hela dagen igår och jobbet bara svischade förbi! Jag blir så imponerad av folk som har så mycket bra att säga, roliga funderingar, kluriga saker och en del struntprat. Jag laddade ner fler olika för att se om jag hittade någon favorit. Jag lyssnade på Filip & Fredrik (såklart), Ann Söderlund, Carina Berg och Jennie Strömstedt, Carolina Gynning och Anita Schulman, Alex Schulman och till sist Kristian Luuk. Min favorit måste nog vara Berg & Strömstedt, det jag gillar med de är att de känns som två väldigt skarpa kvinnor som har mycket att säga och är grymt roliga.

Så nu undrar jag om någon har ett förslag på nån mer podcast jag borde lyssna på?

2 kommentarer:

maria sa...

Luuk och Lokko heter det ju, inte glömma Andres i det hela.. ;) Lyssna på Aftoncasten, inga kändisar, men ändå roliga, bra tankar och bara sköna människor. Sök i iTunes efter Aftoncasten eller lyssna på http://aftoncasten.wordpress.com/

maria sa...

Och du. Hela Sveriges radios arkiv är fantastiskt. Både P3 Dokumentär och P1 Dokumentär! Bästa ever! Och så har du alla gamla Sommar i P1! Du kommer aldrig mer ha tyst på jobbet!

Subscribe