Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:02

Kuta runt byn

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Helt hastigt och lustigt så var jag och Erik med på ett lopp igår. Det årliga loppet Kuta runt byn skulle äga rum. Jag hade noterat det men inte alls tänkt att vara med så jag hade köpt chips och hyrt film inför kvällen. Men Erik kom hem och sa att hans svåger Jonas skulle springa och gärna ville ha med oss, kunde ju inte säga nej :) Så vi började ladda för lopp. Jag var nervös att det bara skulle vara typ 20-30 stycken som skulle springa men när vi kom dit var det grymt mycket folk. Hela 223 stycken som sprang/gick. Oj vad kul det var! Massa folk som stod och hejade på och massa folk som deltog. Jag är nöjd med min insats och ser fram emot nästa år för nu får ju det här bli en tradition!

Kan meddela att vi även hann med både film och chips efter loppet :)

2 kommentarer:

Linaaa sa...

Det såg vackert ut! :D

Tessans matte sa...

Härligt.... ni var väl värda chips och film efter att ha bränt lite kalorier innan inmundigandet.

Längtar lite efter chips jag med men det får bli i senare delen av juni - när jag nått målvikten och tränat upp magen på att äta fast föda igen.... Längtar efter en massa saker men först å främst mat förstås

Subscribe