Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:11

Det skönaste

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Det bästa som finns enligt Bobbo är att få ligga på saker. Bobbo älskar när det hamnar något på golvet som han kan böka runt i och lägga sig på. Idag tog jag av mig jobbarbyxorna så fort jag kom innanför dörren och hörde sedan hur någon katt bökade runt ute i hallen. Han krafsade och grejade på så jag skyndade mig till hallen för att skälla eftersom jag trodde att han bajsat på golvet. Men icke, han hade bara fixat till en liten sovplats i mina byxor. Nu har jag varit hemma i 4 timmar och han har inte rört sig ur fläcken. Go killen!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Är det härligt med ett 7-16 jobb? Hur känns det efter första dagarna.... jobbar du fredag?

Jag har upptäckt att det är härligt att vara ledig när man har ett jobb. Som arbetslös är varje dag den samma... lika lite pengar hela tiden. Nu njuter jag av ledigheten på ett annat vis.

Hoppas du får fortsätta efter dina 2 mån om du vill förstås

Subscribe