Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:57

Kattungar

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag och Erik hade tänkt skaffa en katt till våren men nu har vi helt plötsligt två stycken till hösten. Mina kära syskon kom hit igår bärandes på en låda och sa att jag skulle få födelsedagspresent, jag sa direkt att jag trodde att det var nåt djur. Förväntade mig typ en höna så jag blev ju faktiskt glatt överraskad när det var två små kattungar. Vi hade inte tänkt skaffa två och inte nu, men nu är de här och de är hur söta som helst! Det har gått jättebra det första dygnet och just nu ligger de och sover efter allt bus. Erik var lite mer skeptisk än mig men han tycker oxå om de, han gillar ju djur!


Det är en hona och en hane så nu är ju bara frågan vad de ska heta? Det är ju liksom halva nöjet med att skaffa djur :)

1 kommentarer:

Fru Holmsten sa...

Så mysigt med katter. Jag som är grannen uppe i backen har snart tre st. En liten svart kattunge är på ingående om någon vecka. Men ser ni vår stora röda långhåriga katt nere hos er så kör hem den.Jag har hämtat den där mycket under tiden huset varit tomt.

Subscribe