Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:30

det går bra nu

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

I lördags var jag och Erik till Gävle för att prova våra kläder till bröllopet. Erik fick ta hem sina kläder medan jag inte var helt nöjd med hur klänningen satt så jag ska dit för en till provning om 2 månader. Men det fanns en del glädjande över min provning, förra gången så var klänningen så tajt att jag inte kundes andas. Men nu 3 kg senare så satt den mycket bättre men jag var ändå inte helt nöjd, jag vill iaf ner 3 kg till. Motivationen är hög så det borde gå! När Erik kommer från jobbet idag så ska vi ut och springa.

Idag ska jag börja med uppsatsen som ska vara klar 10 juni. Det känns hyfsat bra men jag längtar sjukt mycket efter sommarlov. Men det ska gå!!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Kämpa på med skoljobbet... snart är det lov å då blir det väl jobba av antar jag.

Duktig du är med viktnedgången... klarar du galant.

Kommer bli bra allt d där hörru

Subscribe