Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:07

75

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Tiden tickar på snabbt och nu är det bara 75 dagar till vårt bröllop! Jag börjar stressa upp mig inför allt som ska hinnas göras. Men bara skolan är slut så är det bara det roliga kvar.

Vi sitter hemma och pysslar på kvällarna, jag tycker att det ska bli kul att sitta på bröllopet och se massa fina saker som vi har gjort tillsammans. Vi är ett bra team, det jag tycker är tråkigt att göra gillar Erik och det han gillar mindre det kan jag tycka är ganska kul.

Det finns några fler saker som vi kan bocka av på att göra listan. Jag har gjort en provsminkning och känner mig nöjd med hur vi har bestämt att det ska se ut. Sen så har Erik fixat ett färdmedel från kyrkan till festlokalen. Alla musiker och sångare är tillfrågade och har tackat ja. Det flyter liksom på.

Till något annat, på lördag ska jag åka till Stockholm och hälsa på Lisa. Det ska bli så roligt att träffa henne igen, senast vi sågs var när vi var till Grekland en vecka i augusti. På söndag efter att jag kommer ha tillbringat natten i huvudstaden med Lisa så tar jag tåget till Uppsala för att möta upp Erik eftersom vi förhoppningsvis ska hälsa på hans syster där. Hon ska nämligen få barn, eller skulle ha fått för 12 dagar sedan... Vi hoppas att den lille vill titta ut så vi kan åka dit på söndag!

0 kommentarer:

Subscribe