Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:53

nyårsafton

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nyårsafton blev inte alls som jag hade tänkt mig. planen var att jag och erik skulle vara på fest i kyrkan. men erik var fortfarande lite sjuk så vi stannade hemma. vi myste, åt gott och tittade på film. kvällen gick och när klockan närmade sig halv 12 så stängde erik av tvn, och min spontana reaktion var: "Nej vad gör du?". sen blev erik lite svettig i händerna och jag frågade om han blev nervös för något. då började han snubbla lite på orden och gick sedan ner på knä för att ställa frågan: Vill du gifta dig med mig.
Mitt svar blev: Ja det är klart.

Vi hade varit och köpt våra ringar tillsammans för några veckor sedan men jag visste inte när frieriet skulle äga rum. jag trodde faktiskt att han skulle vänta lite längre. men jag är överlycklig över att vi nu är förlovade!
självklart vill vi gifta oss och kommer börja planera för det nu. men när själva bröllopet kommer ske kommer vi hålla hemligt tills inbjudningskorten är ute.

5 kommentarer:

maria sa...

Men åhh.. Nu fick jag tårar i ögonen. Grattis igen! :D

Sandra sa...

GRATTIS Emma!! åh så roligt! Grattis igen :) kramar sandra

Thessa sa...

Men underbara Emma.. GRATTIS!! Gud va underbart! Glad jag är för din skull vännen!!

Viktoria sa...

Grattis Emma! Vilken härlig känsla! Mysigt att få planera bröllop ;)
Kram

Livet med RDW. sa...

ÅÅÅH stort grattis gumman! kramar om och all lycka till er!

Subscribe