Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:31

ledigheten är över

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag älskar att vara ledig. folk kan ibland säga att man blir rastlös av att vara ledig och att det blir skönt att komma tillbaka till en vardag med vanliga rutiner. jag tror aldrig jag har känt den känslan, att vara ledig roar mig. det kan bero på att jag aldrig har varit ledig i längre perioder eller jag hade ju semester i 4 veckor en gång det får man väl se som en lång ledighet. inte heller då var det skönt att komma tillbaka till vardagen och rutinerna. näe jag är nog en slöfock in i ben å märg. men men nu vankas det allvar och jag måste plugga som en galning det närmsta veckorna. jag tänkte börja idag men det verkar som att jag börjar med hårdkörningen imorrn. lyckades skjuta fram en dag till...

0 kommentarer:

Subscribe