Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:13

betänketid

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

igår kväll när jag hade varit på mitt nya städjobb och skulle hem så gick det inte låsa upp lilla Solveig. jag fick dåliga vibbar och mindes tillbaka på förra vinterns missöde med låset. så jag vågade inte bryta och bända allt för mycket utan bad erik komma dit med låsolja. jag log mitt största leende när han kom dit och undrade om det var härligt att ha en flickvän som han får ta hand om :) för killar gillar väl att känna att vi behöver de... hoppas det iaf :)

jaja bilen ville iaf inte samarbeta och det gick inte låsa upp den. men vi åkte dit idag igen när det nu inte är så kallt ute och vips så gick det låsa upp bilen hur lätt som helst. det är härligt med gamla bilar, det liksom gör vardagen lite mer spännande.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Skönt att du lärt dig nåt när det gäller lås och nycklar....

Bara att smörja låset som sjutton varje dag så kanske det inte fryser.

5 56 eller vad det heter - lite rostlösande.... ett tips från en som haft att göra med Forddörrar...

Subscribe