Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:56

Blondinbella

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag har kommit att gilla den tjejen vädigt mycket, hon är så duktig, framåt, glad och driftig. känns nästan som att man känner henne lite genom bloggen, ja vet att det låter grymt fånigt att säga så :) men iaf nu läste jag att hon och hennes kille ska gå skiljda vägar. jag fick svälja en extra gång för att inte gråta. måste säga att jag känner mig trött och lite sur idag så jag skyller på det. iaf så blev jag lite ledsen. sånt där berör mig mer nu för tiden när jag själv har någon och som det skulle kännas fruktansvärt att skiljas ifrån.

nu ska jag iaf ta tag i skittentan som ligger över mig. jag vet att det alltid brukar ordna sig men jag vet även att det faktiskt ligger många hårda pluggtimmar bakom framgångarna.

0 kommentarer:

Subscribe