Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:00

18/10

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ja jag vet att jag bloggar tråkigt. men jag har känt mig så trött den senaste tiden och den här förkylningen drar ner mig. jag pluggar, jobbar, tränar, planerar, sover och försöker få tid till att träffa andra människor än bara erik men allt rör ihop sig.

det s.k. livspusslet är inte så lätt att få ihop.

jag lever det liv jag vill leva och är så tacksam för allt men just nu orkar jag inte engagera mig i att skriva så mycket. för även denna vecka är det tentavecka så jag ligger lågt med bloggen.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

LIgg lågt med bloggandet för det andra är viktigare, bra val där Emma...

Jag ligger lågt med bloggandet men av andra anledningar... hittat annan lekplats som tar för mycket tid

Subscribe