Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:37

tvåsamheten

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

usch jag har inte pluggat nåt idag, var så trött nu på eftermiddagen så jag skulle sova en timme. vaknade 2 timmar senare, jahapp jag hade visst stängt av klockan... jag borde verkligen plugga men det finns ingen ork.

jag bara längtar till helgen för jag och E ska dejta då. det är så mysigt att säga att vi ska dejta, då blir det liksom nåt extra. både jag och E har ju varit mycke själv och inte haft någon att dela allt som man vill dela med någon annan så nu tycker vi båda att det är otrolig lyx att ha någon som man kan göra allt roligt tillsammans med. det är en fantastisk känsla att det finns någon som säger ja och ställer upp på alla idéer jag kommer med :) på lördag blir det gävle för shopping, god mat och sedan bio på kvällen. helgen efter det ska vi nog gå på en musikal. så vi har fullt upp med att hinna med allt roligt!

1 kommentarer:

Faster sa...

Låter mysigt med den där tvåsamheten, hörre du!!!

Det är bara att njuta å va gla...

Subscribe