Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:27

hiss och diss

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag är jag bara glad så jag tänker bara dra 3 hissar och ingen diss.

först hissar jag extrajobbet som jag fått. idag var först dagen ensam, introduktionen var alltså över. jag var så nervös för hur det skulle gå men det har gått galant. vet inte om jag sagt vad det är för jobb, det är alltså genom bemanningsföretaget Uniflex och jag ska jobba på fortum i arbrå med kontorsservice. alltså jag sitter på kontor och hjälper folk i huset om något gått sönder för de, tittar så att alla maskiner fungerar som de ska, fixar med posten och tar emot paket m.m. det är svårt att förklara riktigt vad jobbet går ut på.

min andra hiss är att jag har varit ute och sprungit idag, har haft några veckors träningsuppehåll men nu vill jag komma igång igen.

de tredje hissen är kvällens idol avsnitt. jag hoppas det fortsätter såhär. jag brukar tycka att de första idolavsnitten är dåliga för att man får se så många oseriösa, dåliga och fjantiga sökande. men ikväll så valde tv4 att visa nästa bara bra sökande. tummen upp för det!

1 kommentarer:

FASTER sa...

Som vanligt höll jag för öronen och blundade när nån var FÖR dålig eller om jag tyckte att juryn betedde sig ofint....

En plåga dessa avsnitt...längtar tills de 10 eller 12 är uttagna som svenska folket får rösta på.

...mår dåligt av de första programmen men måste ändå titta... knäppt, JAAA!

Subscribe