Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:33

svampplockning

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |




vi tog en liten tur i skogen för att plocka svamp i det fina vädret. eller erik plockade svamp och jag knäppte kort. jag ville bara plocka gula kantareller så jag plockade 4 svampar och erik resten :) jag är ingen van skogsare så jag hamnade hela tiden en bit efter och stapplade fram bland stubbar och grenar men erik sa att man måste lära sig att gå i skogen. så några fler turer sen kommer jag springa genom skogarna här uppe.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Ingen vurpa? Såna brukar jag göra i skogen... dessa rackarns pinnar som ligger ivägen överallt...

Nä`rå det brukar gå skapligt och det är en njutning att vara ute i svampskogen så det gjorde ni rätt i med en tur ut i skogen.

Subscribe