Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:43

sista september

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

sitter på seminarium nu och vill ha helg! denna dagen måste jag alltså passa två tider och det tycker jag är jättejobbigt. jag är ju van att bara glida runt och göra vad jag själv vill. men men det är ju faktiskt ganska intressant det vi håller på med i skolan nu. vi diskuterar kristendom. hihi det är kul att höra vad alla säger och vad de har för uppfattningar. jag har inte sagt att jag är kristen eftersom jag inte vill att de ska få fördomar mot mig och för att det ska bli lättare att vara neutral.

längtar till imorrn för då ska vi, alltså jag och erik med hans syskon och familjer åka till Uppsala för att hälsa på en av hans systrar. vi ska alltså spendera en hel helg, fredag-söndag med eriks familj. jag ser fram emot det eftersom jag verkligen gillar de :)

förresten idag så har jag och erik varit tillsammans i 2 månader! det känns så kort när man säger 2 månader för det känns som att det var väldigt längesen vi blev tillsammans. kan ju ha nåt att göra med att vi ändå umgicks jämt även innan vi var tillsammans. känns iaf väldigt kul och det blir bättre å bättre för varje dag!

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Grattis till 2månaders... Hälsa till Jonas Henning från mig - honom har jag träffat även om han inte har nåt minne av mig så minns jag honom eftersom jag träffade honom hos en annan Jonas Henning.

Ha det bra i Uppsala...... måste va stort där om alla ska få plats eller blir det hotell?

Sandra sa...

Jasså så du drar dig mot storstaden idag, och jag drar mig hemåt lilla alfta :0) annars har vi kanske stött på varandra på stan, antar att de blir en liten sväng där i helgen, eller? :0) ha de gott.. Kramar Sandra

Subscribe