Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:38

nu händer det grejer

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagarna blir inte som jag planerat. igår skulle jag råplugga men så får jag ett samtal som handlar om jobb. då lyssnar man ju alltid. så nu är jag anställd av bemanningsföretaget Uniflex och ska hoppa in på ett jobb några dagar den här hösten. introduktion fredag och måndag som kommer nu. jag får alltså hitta alternativa pluggtider men det ska gå! jag ska försöka spara allt jag tjänar när jag jobbar, vi har ju framtidsplaner... känns så roligt att spara när man kan göra det tillsammans med nån och till gemensamma mål.

jahapp åter till böckerna då..

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Studierna först, hoppas jag....

men det är klart att du ska ta jobb om det går att kombinera....

Subscribe