Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:01

hiss och diss

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har lyssnat på rix morron zoo på morgonen och gillar programpunkten hiss och diss. så i min bloggtorka så tänker jag försöka mig på det.

HISS
jag vill hissa höst tv. när hösten drar igång vaknar tvprogrammen igen. jag är en riktig tv nörd och myser gärna ner mig för att se på allt bra. just nu är jag mycket positiv till att time out har börjat igen och ser fram emot idol, bonde söker fru, ensam mamma söker och svenska biggest loser. det kommer bli kanon!

DISS
jag vill dissa att ta med barn att tävla i tv program. igår på fångarna på fortet så var det kändisbarn med och tävlade och även fast de sa att de inte skulle dalta med de så blir det en annan ton på både tävlande och programledare när barnen ska tävla. allt de gör är bra även fast de är dåliga. nä jag gillar inte daltande med barn i tv..

0 kommentarer:

Subscribe