Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:34

här är ditt liv

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tittade på här är ditt liv när kjell bergqvist var gäst, oj vad tårarna rann. åsså satt jag å önskade att jag kunde få vara med i nåt sånt program. tänk vad roligt att få titta tillbaka på sitt liv, minnas, gråta och glädjas. så dyker det upp människor som betytt mycket, som berört och kanske upprört. tycker det skulle vara helt fantastiskt.

när jag var yngre ville jag bli känd bara för att få vara med i lekprogram såsom fångarna på fortet, nu skulle jag kunna tänka mig att bli känd bara för att få vara med i här är ditt liv.

2 kommentarer:

faster sa...

..jag tror det kommer bli perfekt när du blir färdig lärare och får uppträda inför eleverna varje dag.

Du kommer säkert att använda dig av din teaterådra och förklara skillnaden mellan olika religioner och när du kommer till budismen och konfucius lära.... minns inte om den heter konfucianismen (nåt åt det hållet) då vill jag vara med på lektionen för det där vill jag lära mig oxå..

Spännande och jag tror att du valt rätt å får framträda.....

Nåt att lägga till i "Här är ditt liv...." Blir bra det där..

Lisa sa...

Vet du, jag såg på det en dag. Sen drömde jag att jag var med i de :P

Subscribe