Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

06:26

arlanda

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vi landade i sverige för lite mer än 3 timmar sedan och jag sitter fortfarande på arlanda. jag väntar på ett tåg som ska gå 08.19 som ska ta mig hem till härliga hälsinglandet. jag har haft en helt fantastisk vecka, så sjukt varmt vi har haft. den dagen vi tyckte det var som varmast så sa en servitör till oss att det hade varit 38 grader på dagen och på kvällen när vi gick hem runt halv 11 så var temperaturen 33 grader! det är galet!

jag kommer säkert att uppdatera mera om veckan när jag hunnit kolla igenom bilder och när jag fått lite mer sömn i kroppen. just nu sitter jag och håller på att frysa ihjäl, jag har frysit konstant i mer än 6 timmar. det hjälper inte med skor, strumpor och dubbla tröjor. nä jag tror att det enda som hjälper är min säng.

jag har under den här veckan saknat hemmet lite och jag har saknat två personer lite mer än andra, Erik och Molly. E kommer och hämtar mig på stationen i bollnäs om några timmar. gött!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Skönt att du närmar dig hemmet igen. Bra verkar du ha haft det och det är tur för det var väl det som var meningen.

Jag, som faster och en hönsmamma, vill ha alla kycklingar i Sverige och helst så nära som möjligt gillar verkligen att du är på svensk mark igen.

Välkommen hem gumman

Subscribe