Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:01

pojkar killar män

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu grubblar jag över dessa varelser igen. men det är nåt som jag tycker är så störande med vissa karlar. det finns några få killar som man varje gång man träffar blir lite extra nervös av och man charmas av deras charm och så är det varje gång. jag har kanske 3-4 killar som jag tycker är så charmiga å fina, ingen av dessa skulle jag nånsin vilja bli tillsammans med men så fort de dyker upp så påminns man om de igen. det är inga killar jag ägnar så mycket tankeverksamhet åt i övrigt och de betydde nåt i mitt liv för flera år sedan, 1 av dom var det sjukt längesen jag faktiskt kände. ändå gör han mig knäsvag. träffade en av de tidigare i veckan och jag började svettas och blev allmänt spänd, konstigt vilken inverkan dessa varelser kan ha.

undrar om det kommer hålla i sig hela livet. att en kille jag hade en fling med när jag var 18 kan göra mig svettig när jag är 40? det återstår att se.

1 kommentarer:

faster igen sa...

Njae, det beror på vad man föll för. Utseendet förändras men har man fallit för charmen eller humorn eler nåt sånt så kan det kännas nästan lika.

Beror på hur man utvecklas själv och om man tycker lika om män vid fyrtio som runt 18, 23.....

Från början är det mycket utseendet som styr om man faller för nån men sen blir det mer och mer hur personen är - tycker jag i alla fall men jag antar att det är olika från person till person.

Sen är det ju tur att det jag tycker är snyggt är det ju inte säkert att nån annan tycker om och det behöver inte vara fel för det.

Subscribe