Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

01:21

4/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vilken go dag jag har haft! först så sov jag till 10, sen åkte jag och jobbade sedan var det fotboll i långhed som gällde. derby mellan långhed-alfta som slutade med en turlig 3-1 seger till långhed. matchen var som en derbymatch bör vara, hetsig!

efter matchen så drog jag till alfta där jag var inbjuden till grill/myskväll. hängde med ett gäng jag inte brukar hänga med men ack så trevligt. var några handbollsbrudar med respektive. skön kväll, lugnt å härligt. bara trevligt helt enkelt.

imorrn ska jag jobba igen hade tänkt åka buss eftersom jag har skaffat busskort(billigare & miljövänligare) inför sommaren. men tjejerna ska spela handbollscup utomhus en bit utanför bollnäs och om de kommer till final så hinner jag se den efter jobbet så jag överväger att ta bilen iaf. men tänk om de inte går till final då har jag ju tagit bilen förgäves och betalat bensin helt i onödan.. ja vilka svåra beslut å ta såhär på nattkröken...

0 kommentarer:

Subscribe