Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:00

operation

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu är det verkligen nära. imorrn 06.15 rullar bussen mot hudik för operation imorrn eftermiddag. det är delade känslor, jag känner lite spänning för att det är en utflykt samtidigt som jag känner en hel del oro. jag ska faktiskt bli sövd och det har jag aldrig blivit, hur mycket folk än säger att det kommer gå bra och att det inte är någon fara så är det ju faktiskt så att det finns risker med ALLA operationer. det är kanske inte så stort ingrepp MEN det kan gå fel. så det hjälper inte att folk försöker lugna mig det finns ändå en gnagande oro.

jag vet inte hur ont jag kommer ha efteråt, hur jag kommer må och så vidare, det kan hända att jag mår bra oxå det vet vi imorrn kväll. jag tar iaf med mig datorn så jag kan ha kontakt med omvärlden för jag har tänkt vara så pigg så jag kan blogga :)

godnatt

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Lycka till - tänk på hur bra det blir sen när du är läkt. Inget ont i halsen i den utsträckning som du haft.

Mycket glass, har jag för mig att är bra.

Subscribe