Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:04

Hudik

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag är skittrött, tokhungrig och allmänt ful men det är väl såhär man ska känna sig när man är på sjukhus. trött för att jag fick kliva upp tidigt imorse eftersom bussen gick mycke tidigt så nu får jag sitta här i hudik och vänta i två timmar innan det är min tur. jag är tokhungrig eftersom jag ska vara fastande fram till operation och efter har man väl ingen lust att äta så mycket antar jag. så jag kommer nog få vara hungrig ett bra tag. jag är allmänt ful för att jag inte får ha nå smink på mig. jaja jag är ju här iaf och det är bra :)

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Skönt att du är framme - snart är det dags. Nervöst kanske men ha tankarna på resultatet, eller försök i alla fall.

Tänker på dig

Subscribe