Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:12

nyhem

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

imorgon drar jag ner till småland närmare bestämt nyhem. förhoppningsvis kommer jag träffa på lite folk jag känner, lite folk man inte springer på varje dag direkt. det blir härligt att få komma bort lite, det var längesen jag var ute och reste nu. stannar där nere tills på måndag men tar såklart med mig datorn. om inte det kungliga bröllopet visas nånstans på nyhemsområdet så får jag hoppas att mitt mobila bredband vill fungera där ute i skogen så jag kan se något av sändningen.

nu måste det städas så det är fint här när jag kommer hem sen.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Va - ska du dra iväg? Skulle inte du och Anna till Ockelbo???

Tur att jag jobbar, annars hade jag tänkt att jag skulle be om att få följa med ...... ev i alla fall....

Ha det så bra i Nyhem och ta väl vara på dig.....

Subscribe