Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:28

åker

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu bär det av ner mot nyhem, jag tänker att vi kanske är framme vid kl 18. men jag vet inte för det brukar kunna ta lång tid när man åker många tillsammans för då ska det stannas å kissa å äta hela tiden.

nu regnar det ute och jag är ännu mer tacksam för att jag lyckades få en sovplats inomhus, tyckte det var lite dumdristigt att sova ute med den här halsen..

förresten vilken bröllopsyra jag känner!! ja måste kunna se bröllopet imorrn!

2 kommentarer:

Faster sa...

ha det bra!!

Faster sa...

Appropå tidningsutdelning:

Distriktet är så stort nu att man inte skulle få med sig alla tidningar på cykel eller så, därför använder vi postens bilar och åker till strategiska platser och går omkring till hyreshus och sånt.

Dina gamla hemtrakter vid Kappahl. Hela köpmangatan från Kalleskorvkiosk till polisen, delar av kungsgatan och Åsgatan, Norralagatan, Vid tingshuset och nejlikan och sen ner till cityhuset vid polisen....mitt i stan men många hushåll och många lägenheter som jag inte visste fanns.

Nejlikan är värst där de flesta ska ha kurren 41 eller vad det var, tungt att bära men ändå inte mer än man får plats med under armen, tror jag.

Subscribe