Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:05

natt tankar

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

varför ska man vara arg? vad är det för idé att normalt funtade vuxna människor är arga på varandra? nää prata med varandra på en rimlig nivå.

jag är trött å ändå är jag uppe alldeles för länge och vet att det kommer resultera i att jag blir ännu tröttare imorgon. dumt? ja mycket!

är jag glad? ja mycket!

jag har bestämt två saker, jag ska åka utomlands i augusti och jag ska åka till kalmar i september för att hälsa på karin. hoppas även på att få träffa kaiser när jag ändå är i kalmar, en karl jag inte sett på evigheter!

behöver jag nån att prata med? ja absolut! det är därför jag ventilerar mina helt oviktiga tankar här.

kanske man kunde skaffa nån robot som bara sitter och lyssnar och hummar med ibland, nickar och slänger ur sig nåt jaa emellanåt.

nä nu är det natta

0 kommentarer:

Subscribe