Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:21

geléhuvud

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

mitt huvud känns som den här bilden. mjuk, dallrig, gummig, geléig och allmänt sockrig. efter en heldag på kappahl och sedan årsmöte med handbollen så är jag helt slut. jag stirrar mest. tur att jag jobbar kort imorgon så jag hinner göra nåt annat oxå. jag tycker mycket om mitt jobb men behöver hinna göra andra saker oxå.

det var great att få träffa handbollsbrudarna lite idag oxå, längtar faktiskt tills inomhussäsongen startar.
nu till veckan har jag tänkt att jag ska börja träna lite på egen hand, min kropp behöver röra på sig! tänk att jag ska få träna utan att kunna få ont i halsen. jag kan inte tänka mig den tanken och jag kommer inte tro på det förrän jag har upplevt det :)

hoppas på lite finväder imorrn så jag kan njuta av dagen när jag slutar.

0 kommentarer:

Subscribe