Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:25

vad är det med poliser?

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har varit på praktik idag och när jag kom in i lärarrummet så satt en livs levande riktig polis där och pratade i telefon. jag visste att niorna hade en temadag och att polisen var inbjuden så jag hade ingen anledning att få kalla kårar. men jag blir så stel och rädd när jag ser en polis, de inger respekt. detta har blivit mycket värre sen jag tog körkort, jag tror att polisen kan se på mig att jag inte är världens bästa på att köra bil. så även fast polisen var där i ett helt annat ärende och att han inte alls visste vem jag var så stod jag där och blev rädd att han skulle ta mitt körkort ifrån mig.

1 kommentarer:

Anonym sa...

oj då ett släktdrag? Respekt jo jag oxå

Faster

Subscribe